بچه ها یه سوال میشه من بعضی وقتا قلیون ب‌کشم چیزی مبشه؟؟؟

۴ پاسخ

تواقدام نبایدکشید

ت اقدامی نکش بنظرم درسته خیلیا میکشن شانسیه و بچشون خداشکر هچی نمیشع ولی نکشی بهتره

اصلا این کارو نکن من 6ماه اقدام بودم برای بارداری و نمیشدخودم اصلا اهل قلیون نیستم ولی شوهرم هست دوهفته شوهرم گذاشت کنار و باردارشدم

نه😐میگن ضرر داره ولی کم فک نکنم چیزی بشه

سوال های مرتبط

زهرا زهرا قصد بارداری