تواقدام نبایدکشید
ت اقدامی نکش بنظرم درسته خیلیا میکشن شانسیه و بچشون خداشکر هچی نمیشع ولی نکشی بهتره
اصلا این کارو نکن من 6ماه اقدام بودم برای بارداری و نمیشدخودم اصلا اهل قلیون نیستم ولی شوهرم هست دوهفته شوهرم گذاشت کنار و باردارشدم
نه😐میگن ضرر داره ولی کم فک نکنم چیزی بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.