سهمیه شیرخشک چند تاست ؟ کی شارژ میشه اول ماه؟

۲ پاسخ

من اول ماه رفتم ۴تا دولتی داد بهم

اره ، برایک سال به بالا کردن ۴ تا دولتی ۴ تا آزاد 😑

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش ۱ سالگی