۵ پاسخ

ن بابا هیچی نمیشه منم دادم یه کاسه کامل خورد

پسر منم دوست داره میخوره

نه زغفران مجازه اشکال نداره

منم دادمش بس صبحی گریه میکرد😂

ن بابا الان نزدیک ۸ماهشه مگه غذا خور نیست؟

سوال های مرتبط

مامان آرین 😎💫 مامان آرین 😎💫 ۱ سالگی
مامان دو‌فسقل🍒🙂‍↔️ مامان دو‌فسقل🍒🙂‍↔️ ۱ سالگی