خانما به بچه هاتون شله زرد میدی

۸ پاسخ

نباید بدیم ولی میدیم
کم بده شکر برا مغز خوب نیس

من دادم یکم

آره میدم

من میدم خیلی کم

من دخترم نمیخوره

خیییلی شیرینه من نمیدم

من یکی دوبار دادم خوشش میاد

آره بد نیست که

سوال های مرتبط

مامان مامان وروجک مامان مامان وروجک ۱ سالگی
مامان مهرسام🩵🤱🏻 مامان مهرسام🩵🤱🏻 ۱ سالگی
مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱۱ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱ سالگی
مامان آتریسا مامان آتریسا ۱۶ ماهگی
مامان چش رنگی ❤ مامان چش رنگی ❤ ۱ سالگی