۶ پاسخ

چرا به دکترتون نمیگید بهتون دارو بده من خیلی درد و سوزش داشتم قرص لانزوپراسول بهم داد الان خیلی بهتر شدم اذیت نمیشم اونقدر

وای منم از دیروز اینطورم

من از معده درد و نفخ دیوونه شدم دیگه هیچیم ک نمیخورم بازم نفخ میکنم

وای معده درد و نفخ من همچنان دارم🙁

اره ازاول تاحالا

الان دقیقا دارم سووز میده

سوال های مرتبط

مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهدا و کوچولو مامان مهدا و کوچولو هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا🌱💗 مامان هدیه خدا🌱💗 هفته هفدهم بارداری
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو هفته هفدهم بارداری