وای منم دارم از دیروز شدید شده همراه با تهوع و بالا اوردن اسید😭
منم ورد معده دارم خیای زیاد🥺
منم دارم
قبل اون دوعده غذایی که معده درد بیشتری سراغت میاد یکساعت قبلش فاموتیدین بخور
من شبها معده درد بیشتری دارم تا ناهار واسه همین قبل شام فاموتیدین میخورم خیلی بهترم خداروشکر
سیب هم برای اسید معده خوبه اگر بخوری
منم دارم 🥲
بله طبیعیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.