کسی هفته من معده درد داشته؟خیلی اذیت دارم میشم🥺

۵ پاسخ

وای منم دارم از دیروز شدید شده همراه با تهوع و بالا اوردن اسید😭

منم ورد معده دارم خیای زیاد🥺

منم دارم
قبل اون دوعده غذایی که معده درد بیشتری سراغت میاد یکساعت قبلش فاموتیدین بخور
من شبها معده درد بیشتری دارم تا ناهار واسه همین قبل شام فاموتیدین میخورم خیلی بهترم خداروشکر
سیب هم برای اسید معده خوبه اگر بخوری

منم دارم 🥲

بله طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری