خانما سنو وزن کی برم ؟

۵ پاسخ

من سی هفته رفتم

دکتر به من گفت از ۳۱هفته تا ۳۴هفته

من ۲۹ هفته و۳روز رفتم برید زودتر ک از وصعیت جنین باخبر بشید

بری خوبه دیگه بنظرم

فکر میکنم من سر بچه ی اولم توی ۳۵هفته رفته

سوال های مرتبط

مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان آنیل🍓ایهان🐣 مامان آنیل🍓ایهان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان :عماد😊هامان مامان :عماد😊هامان ۳ ماهگی
مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 مامان سدیس♡ماهلین👶🏻 ۴ ماهگی
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌وششم بارداری
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان زهراکوچولو🫀❤️ مامان زهراکوچولو🫀❤️ ۱۰ ماهگی