مامانا کی باید برم سنو وزن؟

#فرزندپروری# شیرخشک #پوشک

۹ پاسخ

از ۲۸هفته تا ۳۲هفته وقتش هست ببین دکترت کی میگه بری من ۳۰هفته رفتم
گفته ۳۵هم برم امروز اومدم سونو

تا ۳۰ هفته برو ک اگه خدای نکرده وزن بچت کم بود دکتر بزات پودری دارویی چیزی بنویسه استفاده کنی و وقت بیشتر داشته باشی واسه وزن گیری بچه

من دیروز رفتم شد 3600

من خودم تو دوران جن.گ ک دکترم نبود به خواست خودم تو ۲۸هفته رفتم تا کلا از وضعیت بچه وزنش و..خیالم راحت باشه
امروز دکترم برام سونو وزن نوشته باید برم انجام بدم

من ۳۰ هفته رفتم

من ۲۹هفته و ۱روز میرم دکترم نوشته

آزاد ۲۶۰۰ هست

سلام ۲۸ هفته تا ۳۱ هفته وقت هست دکترت ننوشته برات ؟

از ۲۸ تا ۳۲ دکتر میفرسته، حالا مونده به دکترت

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان آنیل🍓ایهان🐣 مامان آنیل🍓ایهان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان جوجو ممد 🤰💙 مامان جوجو ممد 🤰💙 ۱۰ ماهگی
مامان متین🤸‍♂️ایلیا مامان متین🤸‍♂️ایلیا ۸ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان دلانا مامان دلانا ۱۲ ماهگی
مامان امیرعلی🤍🌱👶 مامان امیرعلی🤍🌱👶 ۲ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد