از ۲۸هفته تا ۳۲هفته وقتش هست ببین دکترت کی میگه بری من ۳۰هفته رفتم
گفته ۳۵هم برم امروز اومدم سونو
تا ۳۰ هفته برو ک اگه خدای نکرده وزن بچت کم بود دکتر بزات پودری دارویی چیزی بنویسه استفاده کنی و وقت بیشتر داشته باشی واسه وزن گیری بچه
من دیروز رفتم شد 3600
من خودم تو دوران جن.گ ک دکترم نبود به خواست خودم تو ۲۸هفته رفتم تا کلا از وضعیت بچه وزنش و..خیالم راحت باشه
امروز دکترم برام سونو وزن نوشته باید برم انجام بدم
من ۳۰ هفته رفتم
من ۲۹هفته و ۱روز میرم دکترم نوشته
آزاد ۲۶۰۰ هست
سلام ۲۸ هفته تا ۳۱ هفته وقت هست دکترت ننوشته برات ؟
از ۲۸ تا ۳۲ دکتر میفرسته، حالا مونده به دکترت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.