سنو وزن کی باید بدم؟

۱۱ پاسخ

بستگی داره دکترت کی بنویسه.منو ۳۱ نوشت .یبارم ۳۴هفتگی

تا ۳۲ هفته وقت داری بری

30هفته برو

اولیش ۳۰هفته

من میخوام ۳۰ هفته برم

۳۲ تا ۳۳ هفته بهترین زمانه

من ۳۲ دادم

۳۰ برو ک وزنش کم بود جبران بشه

۳۰ هفته کامل شد بری بهتره چون اگه کم اینا باشه وزن جنین میشه زودتر جبران کرد

۳۰تا۳۲هفته

۳۲ هفته تا ۳۶

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۹ ماهگی
مامان ،قلبم❣️ مامان ،قلبم❣️ روزهای ابتدایی تولد
مامان آنیل🍓ایهان🐣 مامان آنیل🍓ایهان🐣 ۱۰ ماهگی
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیر مهدی مامان امیر مهدی هفته سی‌وششم بارداری