بچه ها که غلت بزنن دیگه لازم نیس آروغ بگیریم؟

۳ پاسخ

آروغ رو تا ۶ ماهگی میگیرن . از ۶ ماهگی که غذا خور میشن ، دیگ لازم ب آروغ گرفتن نیست

وقتی غلت میزنه خودش آروغ میزنه

چرا باید بگیری تا زمانی ک بشینه

سوال های مرتبط

مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی
مامان قَلبَم🫀👶 مامان قَلبَم🫀👶 ۹ ماهگی
مامان ماه مامان ماه ۱۵ ماهگی
مامان تربچه مامان تربچه ۹ ماهگی
مامان ستیا👼🏻🤍 مامان ستیا👼🏻🤍 ۱۶ ماهگی
مامان نگارین زهرا مامان نگارین زهرا ۱۶ ماهگی