خانوما پوشک سایز صفر بردید بیمارستان یا یک

۸ پاسخ

همه به من گفتن ۱ بگیرم صفر برا بچای نارسه

ی بسته ده تایی صفر خوبه برا بیمارستان

سایز 1 خوبه

بچه منم ۳کیلو بود یک خیلی بزرگ بود و صفر براش اوکی بود....بنظر من صفر بهتره

من صفر میگیرم اکثرا صفر استفاده کردن

من بچم ۳ کیلو بود حتی صفر ام براش بزرگ بود

صفر نگیری
من بچم ۳کیلو بود یک گرفتم
کاملا اندازه بود بچه هم راحت تره

من هم صفر گر فتم هم یک
مامانم میگه برا بیمارستان صفر ببر یک خیلی بزرگه

سوال های مرتبط

مامان کارن و رامان مامان کارن و رامان هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی