بیمارستان پوشک سایز صفر ببرم یا یک؟

۶ پاسخ

فرقی نداره من یک بردم

یک

سایز یک خوبع .صفر خیلی کوجیک منم یک‌گرفتم

منم یک گرفتم عزیزم

اصلا نبر

من بچم ۳۳۰۰بود صفر بردم ۲ بسته براش صفر استفاده کردم بعدش ۱ بستم

سوال های مرتبط

مامان 🐣آرکان👼🏻 مامان 🐣آرکان👼🏻 ۴ ماهگی