۴ پاسخ

منم خونه میگیرم بلند تره آخه بهداشت و‌دکترش و‌که میبرم خون گریه میکنه خودش و جمع میکنه

دقیقا منم خونه میگیرم با بهداشت فرق داره قد

متر بهداشت با ما فرق داره برا دخترم یک‌سالگی زد 70 دکتر بردم75
خودم موندم چند چنده

نه عزیزم کم نیست .
منم همیشه خونه میگیرم بلندتره

سوال های مرتبط

مامان امیر حسام 💙🧿 مامان امیر حسام 💙🧿 ۱ سالگی
مامان دلاوا مامان دلاوا ۲ سالگی