خانوما آزمایش قند از نوک انگشت میگیرن!؟🙄

۷ پاسخ

نه عزیزم خون میگیرن اونی ک از نوک انگشته دستگاهای خونگی اینجوریه ❤️

نه از رگ میگیرن

نه خون ....اگه توخونه یا بیمارستان یا بهداشت باشی از نوک انگشت میگیرن

ن🤦خون از رگ دست

تو آزمایشگاه از دستت میگیرن

آزمایشگاه ها نه
دستگاه های داخل خونه اره

نه عزیزم مثل بقیه ازمایشاس

سوال های مرتبط

مامان نفس مامان نفس ۷ ماهگی
مامان دیارا💗 مامان دیارا💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان کوروش مامان کوروش ۱۰ ماهگی