۷ پاسخ

درسته

منم از روی انتی و سونو گفت دختره انومالی برم ببینم چه خبره

عزیزان تی انجام دادی بعدش غربالگری میری یاسلفری؟؟

سالم باشه هرچی هست جونم

سنت زمان آخرین پریودی بگو؟ و اخرین پریودیت بگو؟

من موندم چرا بعضیا تو ان تی احتمال میدن بعضیا جنسیت قطعی

بلههه
ب من گف پسره دختر بود
خودت چی دوس داری

سوال های مرتبط

مامان مامان نی نی ها مامان مامان نی نی ها هفته سی‌ام بارداری
مامان دخملیم 💕 مامان دخملیم 💕 هفته شانزدهم بارداری
مامان هلنا مامان هلنا هفته بیست‌وپنجم بارداری