بچه ها میدونیین جواب این آزمایش بتا یعنی چی؟

تصویر
۱۶ پاسخ

آره
هنوز نرفتم

دوبار

آره همون شنبه خوبه که دکتر هم ببینه

من هفته آینده میرم سونو واژینال انجام میدم دیگه بتا رو تکرار نمیکنم

سری قبل ۵۰۸بود الان شده ۳۸۲
فقط پناه میبرم به خدا

مثیته دیگه

مبارکه عزیزم

منم دعا کن

خیلی خوبه
چند روز بعد از تاخیری رفتی آزمایش

ینی حامله ای🥰

یعنی مثبته مثبت😍

مثبته

تصویر

مثبت عزیزم خیلیم مبارک بتاتم بالاس برو دکتر ببین چند هفته ای

تصویر

مبارک تو دلت نی نی داری🥰🥰

بله مثبته مبارکه 😍😍

مثبته

سوال های مرتبط

مامان تیدا مامان تیدا هفته هفتم بارداری
مامان فرشته ها مامان فرشته ها قصد بارداری
ژینو ژینو قصد بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان اولی🥹💞 مامان اولی🥹💞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان باتـرفـلـاـی🩷 مامان باتـرفـلـاـی🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری