۴ پاسخ

پاهاتو اب بگیر ،صورت و دستانو تا ارنج بشور
جای خنک باش جایی ک کولر میزنه
اب ودوغ خیار هم خیلی خوبه بخوری
البته اگه دوغ و برات منع نکرده باشه دکتر
منم گر گرفتگی دارم همین کارارو میکنم

کاسنی خوبه
خربزه خوبه
اب‌دوغ خیلر خوبه
دوش اب سرد خوبه

شربت خاکشیر خوبه؟

عرق کاسنی

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۶ ماهگی
مامان گل پسرام مامان گل پسرام هفته نوزدهم بارداری