۵ پاسخ

از ۳یا۵روز اول پریود میخورن
اگ دقت کنی جهت فلش و باید از زردا شروع کنی
واینم بدون اگ بار اول داری استفاده میکنی باید ی هفته علاوه برا اینک قرص و استفاده میکنی ی روش دیگه هم داشته باشی تا قرصات اثر کنن یا هم اینک ی هفته رابطه نداشته باشی

من شنیدم از روز سوم‌میخورن

برای چی میخوری این قرصارو عزیزم

از‌روز

از رکز پنجم باید میخوردی تا ۲۱

سوال های مرتبط

مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته سیزدهم بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته سیزدهم بارداری