مادرا میشه تو شیردهی آسپرین خورد؟

۳ پاسخ

من جزء داروهام بود باید میخوردم
طبق نظر پزشک

به نظرم خوب نباشه

لطفا درخواست بدید

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی
مامان ♥️🧿پسرپسری🧿♥️ مامان ♥️🧿پسرپسری🧿♥️ ۲ سالگی
مامان نویان و نورا مامان نویان و نورا ۱۷ ماهگی
مامان نهال خانوم مامان نهال خانوم ۱ سالگی
مامان آنا و دیانا😍 مامان آنا و دیانا😍 ۱ سالگی