خانما کسی تو شیردهی قرص چاقی خورد

۲ پاسخ

قرصا اکثرا کورتون دارن پس ب ضرره بچه ان..مولتی ویتامین بخور اشتهات باز بشه.من خودم بچه ام شیرخشکیه یه کم دلم میخواد وزن بگیرم ولی جرات نمیکنم قرص چاقی بخورم.برا استخونام و کبدم میترسم

چ قرصی؟؟

سوال های مرتبط

مامان مامان شاه پسرا مامان مامان شاه پسرا ۲ سالگی
مامان نهال خانوم مامان نهال خانوم ۱ سالگی