۲ پاسخ

نه عزیزم خیلی کم بزن درحد روغن مالی بشه پوست بعد بار دیگه که پوشکشو باز کردی بشورش تمیز زود خوب میشه

ن من زدم ولی برای سوختگی تینا میخای کالاندولا بزن عالیه

سوال های مرتبط

مامان ویهان و جانا مامان ویهان و جانا هفته هجدهم بارداری