خانوما خارش بدن خطرناکه؟

۵ پاسخ

منم کل بدنم خارش داشتذو کهیر میزد ازمایش دادم مشکل نداشت شربت سیتریزین خوردم خوب شد

حتما به دکتر بگو
ممکنه آنزیم کبد بالا رفته باشه .
آخه برا من یه واحد بالا بود گفت خارش نداری ،گفتم نه
گفته ۳۰ هفته دوباره آزمایش تکرار کنم

زیاد باشه عادی نیس

باید آزمایش آنزیم کبدی بدی.ممکنه بالا باشه ممکنه هم خارش فقط از حساسیت باشه

به من گفت خارش شکم زیاد عادی نیست

سوال های مرتبط

مامان عسلچه مامان عسلچه روزهای ابتدایی تولد
مامان سپــهر 🐣 مامان سپــهر 🐣 ۲ ماهگی
مامان عشق دلم(آرتین ) مامان عشق دلم(آرتین ) هفته پانزدهم بارداری