خانما پسرم تو روروئک عقب عقب میره فقط

۶ پاسخ

آخه مجبورم،کارام میمونه اینجوری

خب ۶ ماهگی خیلی زوده برا روروئک و بهتره کلا نذاریش ضرر داره و خیلی زود میزنه همه جارو داغون میکنه

اولش همینجوریه،کم کم یادمیگیرن

عزیزمممم😂❤️😘

عقب عقب راحت تر هست.
اول عقب عقب میرن بعد که یکم پاهاشون قوی تر شد بعد رو به جلو میرن

دختر منم

سوال های مرتبط

مامان امیررضا مامان امیررضا ۱۷ ماهگی