کیا سونو چسبندگی انجام دادن ؟چند هفته انجام دادین ؟

۶ پاسخ

من ۲۹هفته انجام دادم

۳۰هفته رفتم

برای چی هست یکم توضیح میدین

زودتر باشه بهتره اگه دور بشه دیگه انجام نمیدن

من ۲۸هفته انجام دادم

من ۲۸ هفته دکتر برام نوشته

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۲ ماهگی
مامان سید طاها مامان سید طاها ۲ ماهگی