کیا هماتوم داشتن تو ۶ هفته بچشون موند 🥺

۹ پاسخ

به منم گفتن شش هفتم یه هاتون ۱۲میلی متری دارم

ببخشید بچه شما سالم بدنیا اومد

من داشتم اره الان اونور اتاقه😄

من داشتم

من هماتوم داشتم عزیزم دکتر بهم گفت فقط شیاف و استراحت
استرسم نداشته باش

سلام عزیزم تعریف نشاسته و آب رو خیلی شنیدم برای جلوگیری از سقطه و برای هماتوم هم خوبه در کل برای هماتوم فقط باید استراحت کنی یعنی ۸۰ درصد استراحت ۲۰ درصد دارو و این چیزا تاثیر داره

من داشتم استراحتم نداشتم ولی خودش جذب شد

چند درصده برا شما

من داشتم با شیاف و استراحت رفع میشه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان یه دخترناز مامان یه دخترناز روزهای ابتدایی تولد
🌸✨🌱هانی🌱✨🌸 🌸✨🌱هانی🌱✨🌸 قصد بارداری
مامان 💙💙💙 مامان 💙💙💙 هفته یازدهم بارداری