۵ پاسخ

منم اینطوریم روزی ۲بار گریه میکنم
ولی نباید زیاد پروبال بدیم به این حس
خیلی حس مضخرفیه
همش دلشوره دارم آروم قرار ندارم😭

واااااااییییییی نگوووووو
امروز من داغوووووون بودم
اصلا اعصاب و حوصله نداشتم
نه حوصله بچمو
نه شوهرمو
حتی شوهرم تعجب کرده بود و من باش بحثم شد و اشک تو چشمام جمع شده بود
خودم میدونستم بخاطر هورمونامه سعی کردم کنترل کنم
ولی انگار ادم توقعش از مثلا شوهرش بالامیره که باش حسابی مهربون باشه و هرچی بگیم بگه چشم😂

واییی منم اصلااااااا انگار افسرده شدم حالم خیلی بده خیلیییییییی ناراحتم

سلام من سنو ۱۲ هفته دادم گفت یکم شبیه دختر درسته یا نه

منم همینجورم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسن🩵✨ مامان امیرحسن🩵✨ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجه کوچولو مامان جوجه کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه رنگی✨ مامان جوجه رنگی✨ هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان دخملی🩷🥹 مامان دخملی🩷🥹 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان جوجو ممد مامان جوجو ممد هفته هشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه هفته هفتم بارداری