بنظرتون شکمم پایینه و البته بزرگه؟؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

عزیزم ، خیلی هم خوبه ❤️

اندازش خوبه، پایین هم نیس عالیع

نه عزیزم خوبه همچیش ماشالله

پایین نیست به هفتت بزرگه

مناسبه ماهته

نه پایین نیست اندازشم خوبه

نبابا کجا پایینه دگ تا معدت بالا اومده

سوال های مرتبط

مامان آیکان 👶💙 مامان آیکان 👶💙 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه ش مامان جوجه ش هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان عارفه و عباس مامان عارفه و عباس ۵ ماهگی
مامان مهوین🩷🫠 مامان مهوین🩷🫠 روزهای ابتدایی تولد
مامان لنا💗 مامان لنا💗 ۳ ماهگی