این سونو چجوری بده مشکل دارم

تصویر
۱ پاسخ

تنبلی تخمدان داری. بقایاداری هم داری میتونی ب دکترت بگی قرص بده اونی ک مونده بیفته یاگرمی بخور بزاردفع بشه
چندوقته سقط کردی؟

سوال های مرتبط

مامان نرگس مامان نرگس هفته بیستم بارداری
مامان جَوونه یِ نارنج مامان جَوونه یِ نارنج هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان گیلاس مامان گیلاس روزهای ابتدایی تولد