۵ پاسخ

برا من تو هفته ۳۳.... ۳۲۰۰ بود که البته برا منو دکتر گفت بالاس ... و چون دیابت ندارم خوشحال بود از این حجم وزن گیری ... ولی وزن بچه ژنتیکی هست و تمام ... من خودم ۴ کیلو بودم شوهرم ۵ کیلو ... دکترمم گفت اگه تا ۴۰ هفته بتونی بچه رو نگه داری و دنیا نیاد ۵ و رد می‌کنه 🤣

سلام من قند۶۰ وقند دوساعته ام ۱۳۰ کسی میدونه خوب یانه

خوبه عالیه

آره خوبه

برای من تو 34 هفته 2500 بود

تصویر

سوال های مرتبط

مامان فندق👶💙 مامان فندق👶💙 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وپنجم بارداری