اینم نیمروصبونه گل دختری خوشگلایه شماچی خوردن صبونه

تصویر
۷ پاسخ

نیمرو درست کردم فقط دو لقمه خورد بقیشو خودم خوردم

پسر من هیچی نخورد هرچی دادم پرت کرد بیرون

من خودم هیچی نخوردم هنوز دخترمو باباش خوابن

نووووووش جونش

تازه ازخواب بیدارش کردم😂😂😂

نوشجان پسرمن ک هنوز غذا سفت نمیخوره فرنی تخممرغی براش گذاشتم

نوش جونش
من حلوا سیاه و نون پنیر بهش دادم

سوال های مرتبط

مامان بچه جان مامان بچه جان ۱ سالگی
مامان نیلای خانوم مامان نیلای خانوم ۲ سالگی
مامان میکائیل❤️ مامان میکائیل❤️ ۲ سالگی