سلام خوبین ایا گر گرفتگی یهویی میتونه از علاعم بارداری باشه ؟؟

۷ پاسخ

بله بله

انشاا

علائم تخمک گذاری پریودی بارداری هر سه تاش هست

من که تمام علایم پریودی دارم .حتی بی اشتهایی .و روز 12امپول ازادسازی هستم

برای پرویدی اونطور نمیشدم نمیدونم چن روزم مونده موعدم فقط دنبال علاعم بارداریم😅

اره علائم بارداری هست

هم میتونه از علائم بارداری باشه هم علائم پریودی

سوال های مرتبط

مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 مامان 🫠🫠🫠🙂🙂 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی