سلام دوستان کسی ماستیت سینه داشته؟؟؟؟

۵ پاسخ

سلام من دچارشدم جدیدا و درمان نشده هنوز

بله من داشتم خیلی شرایط بدی بود خیلیی درد کشیدم توی یه سینه دوتا داشتم

سلام من داشتم سر بچه اولم
خیلی دردناک بود ، رفتم دکتر با دارو رفع شد

ببخشید ماستیت چیه؟

خواهرم تو شیردهی داشت خیلی سال قبل دکتر بهش،آنتی بیوتیک داد

سوال های مرتبط