کی حس ششمش قویه؟؟
به نظرتون نی نی من چیه جنسیتش؟؟😁

۱۰ پاسخ

من حس میکنم پسره😍

سه تا پسر باشهههه دیگه چی از چی خدا میخوایی
والا خیلی بهت نظر کرده خداا
خدا بمن ۱۰تا پسر بده والا که کمه



حیف وضع مملکت خوب نیس.میترسیم من و باباش نتونیم آینده شونو تأمین کنیم
وگرنه من ده تا میاوردم
خیلیییییییی پسر دووووس دارم.وووووییییی.😍😍😍🥰🧿
واسه منم دعا کن خدا دوباره بهم پسر بده🥲🥲🥲

از دست چپت هم اینجوری براعکس بفرس عزیزم

تصویر

پسر 🥰

اسمتو واسم مامانتو بده من یه راهی دارم که بهمم اونم با نخ وسوزنه🥺

پسر 😉

پسر 👻

دختر

چیزی نزاشتی که حدس بزنیم 🫤

دختر🤭

سوال های مرتبط

مامان نخود مامان نخود هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آیسان و آیکان مامان آیسان و آیکان ۲ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کسرا و کارن مامان کسرا و کارن هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نمک🍓 مامان نمک🍓 هفته هفدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته چهاردهم بارداری
مامان دلانا خانم  😍 مامان دلانا خانم 😍 ۶ ماهگی
مامان نی نی کوچولو مامان نی نی کوچولو هفته سی‌وششم بارداری
مامان بِریتان مامان بِریتان هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته هفدهم بارداری
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سیزدهم بارداری