۷ پاسخ

مال من خیلی خیلی درشته😂

آره ولی خیییلی سخته هم واسه مادر وهم بچه،از الان با نوکش ور برو که یک کم دربیاد

بزرگ میشه نترس

آره گلم میشه سینه کوچیک کوچیک نمی مونده تا روز زایمان بزرگ میشه و شیر میاد داخلش قشنگ قلمبه میشه

از رابط سینه هم می تونی استفاده کنی

همه ک سرسینه ندارن

آره چرا نه

سوال های مرتبط

مامان برسام مامان برسام هفته سی‌وچهارم بارداری