سلام خانما واژنم تیر می‌کشه برا چیه یهو خیلی درد میا

۴ پاسخ

اره منم داشتم امروز واقعا خیلی بده🤦‍♀️

وای منم همینم خیلی درد داره

ماه اخری دیگه این چیزا هس

طبیعیه خیلی ام دردش بده🥲

سوال های مرتبط

مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نورا مامان نورا هفته سی‌وششم بارداری
مامان کوروش🩵🧿 مامان کوروش🩵🧿 ۴ ماهگی