شربت زینک به دخترم میدم میگن اشتها آور و تقویت پوست و مو

۸ پاسخ

نئوزینک برا اشتها میدم عالیه

بله من دادم خیلیم خوب بود

الان پیش دکتر بودم گفتم که نئو زینک بده چون بچم خیلی بی اشتهاست و وزن نمیگیره گفت زینک نده اصلا احتیاجی ب زینک نیست همون مولتی و آهن کافیه

علاوه بر اینا روی رشد قدی بچه تاثیر داره

دکتر داد؟

زینک رو بدون تجویز دکتر نباید داد

من که تاثیری ندیدم

نئوزینک

سوال های مرتبط