سلام دو دفعه هست پریود میشم خونریزی ندارم چکار کنم

۷ پاسخ

📣 درمان قطعی ریشه‌ای تمام  بیماری‌ها از جمله:
#مشکلات_گوارشی (یبوست، رفلاکس، زخم معده )، #مشکلات_زنان (تنبلی تخمدان، کیست تخمدان،کیست سینه، فیبروم، میوم، نامنظمی پریود، ترشح، عفونت ناباروری)، #مشکلات_آقایان(ناباروری، ضعف اسپرم، سردی جنسی، زودانزالی، پروستات، واریکوسل، بی میل جنسی و ضعف جسمانی.) #مشکلات_پوستی (جوش، لک، اگزما، سوختگی،)، میگرن و سردردهای مزمن، روماتیسم و دردهای مفصلی، مشکلات کلیوی و ادراری، استرس و بی‌خوابی، ضعف سیستم ایمنی و خستگی‌های مداوم، تیروئید، دیابت،تعیین جنسیت، فشار خون، چربی خون، غلظت خون، اضافه وزن، کمبود وزن
برای مشاوره رایگان و گرفتن لینک کانال به ایدی روبیکای من پیام بدید
ms_gharacheh
ایدی روبیکا
لطفا پیام میدید بگید که از برنامه گهواره پیام میدید

از قرص ال دی استفاده میکنم حامله نیستم ولی خیلی کم شده قبلا هم استفاده میکردم اینجوری نبود این روز اول و دوم مثل روزای آخر هست

برو دکتر ببین تنبلی تخمدان نداری ـ
من خونریزیم خیلی کم شده بود هم کیست داشتم هم تنبلی تخمدان

احتمالا کیست داری یا عفونت

نفهمیدم سوالتو پریودی خونریزی نداری

باردار نیستی؟

کسی تجربه ای نداره بگه

سوال های مرتبط