۴ پاسخ

بهتر نشدی؟ یک مقدارش از بارداری و هورمون هاست. غذاهای محرک و فلفلی و تند نخور. آب و مایعات و چای خیلی کمرنگ بخور‌. ان شالله دردش از بین بره.

برو دکتر حتمن

نزدیک پریود باشی طبیعیه

منم همین مشگل رو دارم نمیدونم طبیعیه یان

سوال های مرتبط

مامان جوجه
مامان مامان جوجه مامان روزهای ابتدایی تولد