۹ پاسخ

برعکسه

من دختر دارم و همچنان حرکتی ازش احساس نکردم😂

ن مال من زود تکون خورد

ببین به تنبلی بچس خیلی چیزای دیگه اصلا به این نیست که بچه پسر یا دختر زود تر تکون میخوره بعضیا دخترشون زود تکون میخوره بعضیا پسرشون

آره درسته

سلام عزیزم من بچم پسره و دیر تکون خورد

من دوتا بارداری دختر داشتم دوتاشم تو ۳ ۴ تکون میخوردن با نبض و حرکات الان ۵ ماهه باردارم دکتر ۸۰ درصد گفت پسزه اصلا تکون حس نمیکنم

اره پسرمن دیرترتکون خورد تنبل

من شنیدم زودتر تکون میخوره

سوال های مرتبط

مامان آسنا 💗 آرسین مامان آسنا 💗 آرسین هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🎀ملورین🎀 مامان 🎀ملورین🎀 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی💙 مامان تو دلی💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان دونه انار مامان دونه انار هفته بیست‌وهشتم بارداری