راسته میگن پسر سمت راست شکم تکون میخوره دختر سمت چپ؟

۱۹ پاسخ

من پسرم سمت چپه اصلا ربطی به جنسیت نداره

عزیزم از هر تخمدانی تخمک ازاد شه همون سمتی تقریبا میمونه لانه گزینی میکنه یکم زاجع به فیزیولوژی بدن خودتون حداقل مطالعه کنید

والا بچه من دختره سمت راسته

من دو بار به دختر باردار بودم جفتشون راست بودن البته اولاش بعدش کم کم میاد وسط

بنظر من ک واقعیت داره از زمانی ک تکوناشو حس کردم همش سمت راست بود

نه ربطی نداره دختر من که یه ساعت چپه یه ساعت راست یه جا بند نمیشه😂
ولی یکی دوهفته اول که تکون هاشو حس کردم سمت راست بود و تو سونو هم همینطور بود

من پسر سمت راست تکون میخوره همون اول هم برای تشکیل قلب سمت راست بود ب مامانم گفتم گفت سمت راست پسره

نمیدونم ولی دختر زودتر تکون میخوره از 3ماه تا پسر 4ماه ب بعداز تجربه م گفتم بچه اولم پسر دومی دختر

دخترم راست بود

برا منم همینطور بود

من پسرام سمت راستن ولی فک نکنم ربطی داشته باشه

نه عزیزم

نه من پسردارم‌سمت چپمه

من پسرم سمت چپه

ربطی نداره

واس من پسره همش طرف راستمه

من دوقلوهام راست بودن پسر بود

نمیدونم چقدر درسته اما مال من چپه و احتمال دختر دادن

😂😂😂😂😂😂

سوال های مرتبط