تو ازمایشم اولی مثبته اشکال داره؟

تصویر
۳ پاسخ

از دکتر بپرس

نه یعنی قبلا با ویروس سایتومگالو ویروس مبتلا بودی و الان ایمنی داری
دکتر برا چی این آزمایش رو برات نوشت؟

تا اونجایی که میدونم فکر کنم مشکلی نداشته باشه اگه اولی و دومی باهم مثبت باشه اشکال داره حالا بازم از دکتر میتونی بپرسی

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🥰 مامان دوقلوها🥰 ۲ ماهگی
مامان زهرا مامان زهرا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه زندگیم🦋✨ مامان معجزه زندگیم🦋✨ هفته هجدهم بارداری
مامان آوینا و آرتین🥹 مامان آوینا و آرتین🥹 ۵ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته دهم بارداری
مامان ایکان مامان ایکان هفته دهم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته بیستم بارداری
مامان پسرام💙💙 مامان پسرام💙💙 ۸ ماهگی
مامان پسرم 💙👼💙 مامان پسرم 💙👼💙 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عسلچه🍯👶🏻 مامان عسلچه🍯👶🏻 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 مامان دیانا کوچولو🤱🏻🫀 ۵ ماهگی