۴ پاسخ

خیابون فتح ابادان نبش کوچه۷ سفارش دادم

من نگرفتم چون خونم اجاره ای هست جا ندارم ولی تو خیابان پروین اعتصامی چیزا خوشگلی داره
سیسمونی از باقدرت چیزا ضروری گرفتم سرویس چوبم داشت

سیسمونی گیلانی کارای قشنگی داشت

من که نمیگیرم واسه همین تحقیق نکردم

سوال های مرتبط

مامان نوخوچی🎀 مامان نوخوچی🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی