قرص اورژانسی عوارضی داره؟؟

۴ پاسخ

پریود تا سه ماه سروقت نمیشی ولی بهتر از حاملگی‌های تا حالا سه بار خوردم خیلی شکمم باد میکرد و پریودم عقب میفتاد

ممنونم

بلههه

سلام عزیزم.هر۶ماه یکبار مشکل نداره.بازیگوشیتو کمتر و مواظبتتو بیشتر کن😉

سوال های مرتبط

مامان خوشمزه هام 🍭🍯 مامان خوشمزه هام 🍭🍯 ۲ سالگی
مامان آرسام و آیهان مامان آرسام و آیهان ۲ ماهگی
مامان خانوم👩‍👧‍👦 مامان خانوم👩‍👧‍👦 ۴ سالگی