سلام ناف بچم اینجوریه عادیه؟۱۲روزشه

تصویر
۸ پاسخ

خوب میشه کم کم چیزی بهش نزن.یک روز درمیون حموم ببری زودتر خوب میشه

ب نظرم دست نزن خودش خوب میشه

عادیه گلم خودش حشک میشه
ب من دکتر گفته بود هیچی نزن بهش باز بزارش بزار خشک شه خودش

آره با روغن گاو یا پماد تتراسایکلین چربش کن

عادیه خودش خوب میشه هیچی هم نزن ک‌خیس بشه زخمش

آره واسه پسر منم بود یکم پودر بچه بزن خشک شه

دختر منم همینجوره خون خشک شده

تازه افتاده؟
عادیه به نظرم‌
چطور ترشحی چیزی داره مگه؟

سوال های مرتبط

مامان لیانا دنیز نفس مامان لیانا دنیز نفس ۳ ماهگی
مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه ۲ ماهگی
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان هایلین🩷 مامان هایلین🩷 ۷ ماهگی
مامان نفس🥰 مامان نفس🥰 ۲ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱۲ ماهگی