هیچی بهش نزن بزارخشک بشه
اره عادیع نترس
گیره شو هم پنج روزگی دکتر باز کرد
من پماد استریل چشمی زدم خیلی زود افتاد
دخترمنم نافش این شکلیه
عه شما بامن ی روزیم
کدوم بیمارستان بودین؟ رسیدگیشون خوب بود
بهش دست نزن تا خودش بیوفته
اره عزیزم
بعد دوسه روز این اویزونه میوفته.بعد یه هفته داخلش خشکمیشه
ازه اصن بهش دست نزن کشیده هم نشه بکن زیر پوشکش سه روز دیگه میفته نهایت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.