مامانا ناف بچم عادیه؟

تصویر
۱۰ پاسخ

هیچی بهش نزن بزارخشک بشه

اره عادیع نترس

گیره شو هم پنج روزگی دکتر باز کرد

من پماد استریل چشمی زدم خیلی زود افتاد

دخترمنم نافش این شکلیه

عه شما بامن ی روزیم

کدوم بیمارستان بودین؟ رسیدگیشون خوب بود

بهش دست نزن تا خودش بیوفته

اره عزیزم
بعد دوسه روز این اویزونه میوفته.بعد یه هفته داخلش خشک‌میشه

ازه اصن بهش دست نزن کشیده هم نشه بکن زیر پوشکش سه روز دیگه میفته نهایت

سوال های مرتبط

مامان ابریشم خانوم مامان ابریشم خانوم روزهای ابتدایی تولد
مامان کنجد🩷🌱 مامان کنجد🩷🌱 ۱۲ ماهگی
مامان آروشا 🩷 مامان آروشا 🩷 ۹ ماهگی