۴ پاسخ

روی شیر خشک برحسب هفته گفته. اولاش از اون‌چک کن

۳۰یا۶۰تا
هرچقدر میخوره ۳۰تا با یک پیمانه شیرخشک بدش اگر سیر نشد ۶۰تا با ۲پیمانه

60 سی سی آب با 2 پیمانه شیر خشک

کلا 90درجه باید بخوره، دوساعت یکبار من پسرم دبگه داره سه ماهش میشه دکتر گفت بیشتر از90درجه بخوره رفلاکس میگیره، همون90درجه بخوره

سوال های مرتبط

مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان لوبیا مامان لوبیا روزهای ابتدایی تولد
مامان دوتا پسرعشق👣🫀 مامان دوتا پسرعشق👣🫀 ۶ ماهگی