۴ پاسخ

من فقط استامینوفن ساده میخوم کلا واسه درد همه جام

شیاف بزار از همه چی بهتره
دردم اروم میکنه تا چندساااعت

مفنامیک اسید و استامینوفن بدون کودئین

مفنامیک اسید عالیه

سوال های مرتبط

مامان رادان و دایان✨️ مامان رادان و دایان✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان سلین خانم😍🐥 مامان سلین خانم😍🐥 ۱۶ ماهگی