سلام خانما اگر شیرخشکی‌ب بچه نسازه علایمش چیه

۵ پاسخ

بچه من اسهال شد

یبوست یا اسهال

تا ماهگی وزن گیری بالاست اما بعد ۶ ماهگی کمتر وزن میگیرن

منم نمیدونم میگن هم اسهال هم یبوست و وزن نگیره یعنی نساخته

وزن نمیگیره

سوال های مرتبط