۱۲ پاسخ

من ۳۸ هفته زایمان کردم

دوقلویی روتا۳۷هفته وچندروزنگه میدارن چون بیشترش ریسکه وبعدم بیشتردوقلویی هازودرس واورژانسی میشن

من نا همسان بودن ولی ۳۴ هفته و ۵ روز ختم بارداری دادن

دوقلوهای منم ناهمسانن من ۳۶هفته زایمان کردم

من ۳۶ هفته کامل بخاطر درد شدید سمت راست بدنم و کمر درد مجبور به زایمان شدم . که بخاطر التهاب کیسه صفرا بوده .

من ۳۸ هفته و ۴ روز

من ۳۷ هفته زایمان کردم دستگاهم نرفتن

من هفته ۳۸ زایمان کردم ..دکترم و خانواده تحت فشارم گذاشتن.شرایط جنگ بود بخاطر همون. میتونستم بیشتر نگهشون دارم

منم ۳۸هفته زایمان کردم

من فروردین ماه ۳۸ هفته زایمان کردم وزنشونم بالا بود نگران نباش خودمم جثم خیلی ضعیفه کلا

۳۸ هفته؟؟؟ چجوری بیشتر از ۳۴-۳۶ میتونین نگهدارین

من ناهمسان بودن ولی36هفتهو4روز زایمان کردم

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها مامان دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 مامان جوجه رنگی ها🐣🐣 ۱۰ ماهگی
مامان فندق کوچولو مامان فندق کوچولو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان افرا و دوقلوها مامان افرا و دوقلوها ۲ ماهگی
مامان 🖤🖤🕊🕊 مامان 🖤🖤🕊🕊 هفته سی‌وششم بارداری