۹ پاسخ

وضعیت دخترم منم اینطوریه

عزیزم هنوز کوچیکه برای چهار دست پا رفتن

خوش بحالت از من می‌ره همه جا فضولی می‌کنه آسایش ندارم

دختر من تازه یاد گرفته رو به سینه قل بخوره❤️‍🔥💋

قبل این اول سینه خیز میرن و ۳۶۰ درجه عین عقربه ساعت میچرخن
عجله نکن تا آخر ۸ طبیعیه

میره کم کم نگران نباشید

میران هم نمیره.. نگران نباش ب وقتش میره

من شنیدم تا یه سالگی برا ۴دست کپا وقت هست انگار

میخزه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان 𝘰𝘔𝘢𝘳 مامان 𝘰𝘔𝘢𝘳 ۹ ماهگی